Login / Register

Webwinkel

Sydney shirt/ A-symetrisch/ bruin

29,95

Kwaliteit is ontzettend soepel en luchtig.

Gaaf in combinatie met de broek, zo heb je een complete set

Leuke wijde pijp, valt lang, ik sla m net een stukje om boven, rondom elastiek.

Het shirt draag je er nl overheen, omdat t A-symetrisch is, is het leuk om recht naar beneden te dragen.

  • 64% viscose 36% polyester
  • One Size 38-44
  • Diana is 1.68 en draagt maat 38

Op voorraad

SKU: Sydney shirt/A-symetrisch/ bruin 2195009
Categorieën: , , ,
Delen op:
Back to top
Selecteer de velden die getoond moeten worden. Anderen zullen worden verborgen. Slepen en neerzetten om de volgorde te wijzigen.
  • Foto
  • Prijs
  • Toevoegen aan winkelmand
Click outside to hide the comparison bar
Vergelijken